PROFISHOP tilbyder varer til industri, lager, butik og andre faggrupper
Menu
Forsendelse og levering

På denne side kan du finde alle informationer omkring leveringer, ordrestatus, sletning af ordre og service forespørgsel.

Levering

Alle priser i vores webshop er inkl fragt i hele Danmark.
Transport, emballage og forsikring er inklusive i vores priser.
Dine varer bliver leveret hurtigt og gratis.

Leveringsinformation

Vores leveringer bliver ekspideret og leveret hurtigst muligt. Den præcise leveringstid kan du se under selve produktet.
Under de 3 bestillingstrin har du muligheder for at angive forskellige referencer til din bestilling.
Det kan f. eks. være ønsket leveringsdato, kontaktperson eller leveringsinformation til vores speditør.
I dette trin kan du også angive en anden leveringsadresse end faktueringsadressen.

Ordrestatus

I „min konto“ kan du se under „mine bestillinger“ alle dine bestillinger og i hvilken status din ordre befinder sig i. Det kan enten være „Åben“ i „Bearbejdning“, „Afsluttet“ eller „Slettet“. 
Dermed har du altid et overblik over hvor din ordre er i processen.

Du kan altid kontakte vores hotline telefonisk eller på mail. Indenfor vores åbningstid. Her kan vores rådgivere hjælpe med eventuelle Spørgsmål.

Sletning af ordre

Hvis din ordre stadig er „Åben“ kan du til hver en tid sende en anmodning om slettelse af din ordre.
Denne funktion finder du under „min konto“ under „mine bestillinger“.
Derfra kan du via linket „anmod om sletning af ordre“ i kontaktformularen og send os din anmodnig.
Vi vil håndtere din anmodning og vil kontakte dig via E-Mail eller telefonisk.

Returnering

Hvis du ikke er tilfreds med dine produkter. Tager vi dem gerne tilbage indenfor, den danske købslovs rammer. Send en anmodning til webshop@jungheinrich.dk. Hvor vi vil kontakte dig straks og arrangere returnering.  

Bemærk, at specielle design, brugte varer, B-varer eller forbrugsstoffer er udelukket fra returneringen.

Send en service forespørgsel

Ved ønske og spørgsmål om returnering og refundering. Bedes du forholde dig til købsbetingelserne, som findes i menuen til venstre. Har du yderligere spørgsmål bedes du henvende dig til os på mail. Vi vil derefter gennemgå din sag, inden for 1 – 5 arbejdsdage. Efter vi har gennemgået din sag. Vil vi infomere dig om resultat. Samt eventuelle refundering/ returneringstider, og give dig direkte besked. Kontakt information findes i menuen til venstre.