PROFISHOP tilbyder varer til industri, lager, butik og andre faggrupper
Jungheinrich PROFISHOP
Bestilling
Her kan du læse alt om, hvordan du nemt bestiller i Jungheinrich PROFISHOP. Udnyt dine fordele: Onlinerabatten ved alle køb. Et kig på vores indkøbskurv-proces viser dig, hvilke betalingsmuligheder du har hos os.
Log-in og registrering

Hos os har du mulighed for at logge dig ind med dine eksisterende log-in-data, registrere dig på ny eller bestille som gæst.

Log-in

Du kan logge ind med dine adgangsoplysninger, ved at du klikker på ”Log-in” foroven i meta-navigationen.

På smartphonen findes denne funktion i menuen.

Hvis du allerede er logget ind, har du samme sted i meta-navigationen adgang til ”Min konto”.

Til log-in skal du bruge følgende oplysninger: Brugernavn og adgangskode. Hvis du har glemt det ene eller begge, skal du under log-in-området klikke på det link, der hjælper dig videre. Du kan nulstille din glemte adgangskode og få tilsendt dit brugernavn via e-mail.

Registrering

Til din nye registrering skal du anvende funktionen ”Log-in” via meta-navigationen. På denne side indtaster du i venstre område dine person- og firmarelaterede oplysninger og opretter en adgangskode. Denne adgangskode og din e-mailadresse er derefter dine brugeroplysninger, som du kan bruge til log-in på PROFISHOP.

Fordelen for registrerede brugere er indsigten i ”Min konto"-området. Her kan du benytte dig af mange servicetilbud relateret til dine personlige oplysninger og dine bestillinger.

Gæstebestilling

Også uden log-in og registrering er det muligt at handle hos Jungheinrich PROFISHOP. Det sker med en såkaldt gæstebestilling. Her behøver du ikke oprette adgangsoplysninger i form af en adgangskode. Ved afslutningen af hver bestilling har du dog mulighed for at oprette adgangsoplysninger, så du kan benytte dig af fordelene ved at have dig eget ”Min konto”-område.

Bestillingstrin

Der kræves kun tre eller fire trin for at afgive en bestilling i Jungheinrich PROFISHOP. Under hvert trin kan du ved hjælp af en statusbjælke i topteksten se, hvilket trin du befinder du på, og hvad der fortsat mangler.

Trin 1 ”Indkøbskurv” og trin 3 ”Kontrollér & bestil” er klikbare, så du altid kan vende tilbage dertil. Selv når du allerede er logget ind og klikker på ”Indkøbskurv”, kommer du i næste step til 3. Du skal ikke indtaste dine oplysninger endnu engang.

 

Bestillingstrin 1 - Indkøbskurv

I det første trin lægger du den ønskede artikel fra produktoversigtssiden eller artikeldetailsiden ned i indkøbskurven. Når du klikker på den gule knap, kommer du straks til oversigten over din indkøbskurv. Her signalerer et grønt flueben, at du har tilføjet en artikel.

Hvis du ønsker at shoppe videre, skal du blot klikke på ”tilbage” i browservinduet. I topteksten vises det med en gul fremhævning og antallet i parenteser, hvor mange produkter du aktuelt har lagt i indkøbskurven. Bevæges musen hen over dette område, vises en lille oversigt med de tilføjede poster og summen i indkøbskurven. I oversigten har du mulighed for at gå til oversigten over din indkøbskurv ved at klikke på knappen ”gå til kassen”.

I indkøbskurven har du følgende muligheder:

  • Abonnere på en indkøbskurv (du finder mere om abonnementer her)
  • Ændre antallet af en post
  • Slette en post
  • Flytte en artikel til huskelisten
  • Tilføje en artikel via ”Direkte bestilling”
  • Indløse en værdikupon
  • Udskrive oversigten
  • For at forsætte med bestillingen skal du blot klikke på knappen ”Bestil og køb nu”.

 

Bestillingstrin 2 – Log-in & registrering

Under dette trin kan du foretage bestillinger som gæst, registreret bruger eller ny kunde. Som gæst skal du ikke bruge adgangsoplysninger for at købe. Men hvis du er registreret eller opretter adgangsoplysninger, kan du nyde godt af alle servicefordelene i dit ”Min konto”-område.

Den detaljerede beskrivelse til log-in og registrering finder du i dette kapitel: Log-in og registrering.

Her er det også muligt at angive en alternativ leveringsadresse og specifikationer til leveringen. Dette er dog valgfrie funktioner, der også kan benyttes i næste trin.

 

Bestillingstrin 3 – Kontrol & bestilling

Her kan du kontrollere din adresseangivelse og dine poster i indkøbskurven endnu engang. Desuden vælger du her på en liste, hvilken betalingsmåde du vil benytte.

Der er følgende betalingsmåder:

  • Regning
  • Forudbetaling
  • VISA / Mastercard
  • PayPal
  • Du finder mere om "Betalingsmuligheder" her.

Du ønsker at ændre noget ved fakturaadressen? Så skal du klikke på "> Ændre fakturaadresse". Så åbnes et område med forudfyldte formularfelter. Her kan du foretage ændringerne direkte og gemme dem. Inden fakturaadressen aktiveres, skal den kontrolleres internt hos os. Det sker som regel inden for få timer. Du kan dog anvende din nye adresse med det samme.

Hvis du ikke har tilføjet nogen leveringsadresse under trin 2, er din fakturaadresse automatisk også din leveringsadresse. Denne kan du ligeledes via "> Ændre leveringsadresse". Også her kan du ændre de forudfyldte felter. Som gæstebestiller kan du kun administrere denne ene adresse. Hvis du er en registreret kunde, kan du oprette en adressebog og tilføje nye adresser. Du får dermed ved hver bestilling mulighed for at vælge en af adresserne i tabellen.

Ønsker du at ændre noget ved de viste artikler, skal du klikke på ”Indkøbskurv” i statusbjælken foroven, hvorefter du kommer til trin 1, hvor du igen får alle muligheder som beskrevet under
”Bestillingstrin 1”.

Inden bestillingen afsendes, er det nødvendigt at acceptere databeskyttelsesbestemmelserne og Betingelser og vilkår. Når du klikker på knappen ”Bestil og køb nu”, afsluttes dit køb, og du skal nu betale, afhængigt af hvilken betalingsmåde du har valgt.

 

Bestillingstrin 4 – Betaling

Hvis Regning eller Forudbetaling ikke er angivet i valget af betalingsmåder, eller du ikke vælger disse, kommer du til det fjerde bestillingstrin. Her angiver du de pågældende betalingsoplysninger. Disse behandles strengt fortroligt. Når du har afsendt dine betalingsoplysninger, kommer du til bestillingsbekræftelsessiden.

 

Bestillingsbekræftelse – ”tak”-siden

På denne side takker vi dig for den gennemførte bestilling.

Som indlogget bruger har du nu mulighed for at gå ind på din konto og benytte dig af det omfattende serviceudbud i forbindelse med dine bestillinger. Du kan f.eks. se status for din bestilling.

Hvis du har afgivet en gæstebestilling, kan du nu oprette adgangsoplysninger, så du kan se din egen kundekonto.

En animationsvideo forklarer, hvordan din bestilling videre forløber, indtil du modtager din levering.




Huskeliste

Hvis du ønsker at gemme artikler til en senere bestilling, kan du sætte dem på huskelisten ved at klikke på tegnestiftsymbolet.
Det fungerer via produktoversigtssiden, artikeldetailsiden og indkøbskurven. Omvendt har du også mulighed for at flytte artikler fra huskelisten til indkøbskurven for at bestille dem, eller du kan slette dem.

Gæstebestilling
Også uden log-in og registrering er det muligt at handle hos Jungheinrich PROFISHOP. Det sker med en såkaldt gæstebestilling. Her behøver du ikke oprette adgangsoplysninger i form af en adgangskode. Ved afslutningen af hver bestilling har du dog mulighed for at oprette adgangsoplysninger, så du kan benytte dig af fordelene ved at have dig eget ”Min konto”-område.
Betalingsmåder

I Jungheinrich PROFISHOP har du forskellige muligheder for at betale for dine bestillinger. Desuden kan du lease artikler og indkøbskurve.

Vi stiller følgende betalingsmåder til rådighed:

  • Regning
  • Forudbetaling
  • VISA / Mastercard
  • EAN Fakturering
  • PayPal

 

Under bestillingen kan du betale direkte online for din indkøbskurv. Så skal du blot under 3. bestillingstrin vælge betalingsmåden kreditkort eller PayPal. Under det 4. trin indtaster du så de nødvendige oplysninger i det sikrede område. Vi accepterer kreditkortene Visa.

Vær opmærksom på, at vi evt. gennemfører en kreditvurdering efter købet i tilfælde af køb på regning. Hvis vi kan bevilge dig købet, betaler du først fakturabeløbet via en overførsel, når du har modtaget leveringen.

Derudover tilbyder vi muligheden for en forudbetaling. Til det formål sender vi vores bankoplysninger til dig i en e-mail, og du overfører fakturabeløbet til os. Når beløbet er modtaget, går vi videre med din ordre.

Onlinerabat

Når du handler i vores onlineshop, garanterer vi dig en 10 % onlinerabat* på vores priser.

Oversigt over dine fordele:

  • Gælder for mere end 5000 artikler ved bestillinger i onlineshoppen
  • 10 % onlinerabat uafhængigt af varens værdi
  • Gyldigt indtil 31.12.2018 (Gælder dog ikke ved specialpriser)

*Undtaget er elektrisk og brugt udstyr fra Jungheinrich og Ameise. Gælder ikke for særpriser. Kan ikke kombineres med andre procentrabatter eller værdikuponer.

Serviceforespørgsler til bestillinger
Hvis du ikke er tilfreds, efter du har modtaget dine varer, er du velkommen til at sende os en serviceforespørgsel. Under ”Min konto” -> ”Mine bestillinger” kan du ved den pågældende ordre klikke på linket ”>Serviceforespørgsel til bestilling” og åbne kontaktformularen, hvor du kan afgive dine kommentarer til ordren. Vi ser på din sag og vender tilbage hurtigst muligt med en løsning.
Søgning og navigation

Hvilket sortiment byder Jungheinrich PROFISHOP på?

Jungheinrich PROFISHOP byder på mere end 5000 produkter i Danmark, herunder artikler fra premium-mærket Jungheinrich samt, som noget eksklusivt, sortimentet af traditionsmærket Ameise®.  Et bredt udbud fra produktområderne ”Stabling og løft”, ”Transport”, ”Lager”, ”Lager”, ”Drift”, ”Miljø” og ”Kontor”. De enkelte produktområder finder du øverst i navigationsbjælken, hvorfra du nemt kommer til det ønskede produkt. Sortimentet udvides løbende og garanterer ud over topkvalitet også attraktive produktinnovationer til fair priser.

Topnavigation

Via topnavigationen kommer du til de ønskede underkategorier.


Filterfunktion

I underkategorierne har du mulighed for at afgrænse sortimentet, ved at du benytter filternavigationen i venstre side. Ved hjælp af denne kommer du hurtigt og nemt frem til de ønskede produkter.
 

Sortering

Du kan også sortere de viste produkter, som du vil, f.eks. efter relevans og priser (faldende eller stigende).


Søgning

Søgefunktionen hjælper dig hurtigt videre, hvis du kun kender produktnavnet og ikke området.